I feel Slovenia
0item(s)

V nakupovalni košarici nimate nobenega izdelka.

I feel Slovenia

Izdelek je bil dodan v vašo nakupovalno košarico
5

Pogosta vprašanja

Kaj točno zagotavljajo certifikati?

Na spletni trgovini NaturalCosmetics.si najdete izdelke z različnimi certifikati, ki jih izdajajo različni za to specializirani inštituti. Vsak inštitut uporablja edinstven način analize izdelkov in ima tudi nekoliko različne kriterije za certifikate, ki jih podeljujejo. Če vas zanima, kaj točno zagotavlja določen certifikat, lahko podrobnejše specifikacije za vsak posamezen certifikat najdete tukaj.

 

Kakšen je dostavni čas?

3 do 7 delovnih dni. V kolikor blaga v trenutku vašega naročila ne bi imeli na zalogi, vam bomo rok dobave sporočili v odgovoru na vaše naročilo. Rok dobave je lahko daljši za izdelke, ki so narejeni sproti, vendar načeloma ne presega 5-21 dni.

 

Kaj je promocijska koda in kako jo uporabim?

Promocijska koda vam omogoča ugodnosti in popuste ob nakupovanju pri NaturalCosmetics.si. Uporabite jo kar pri naročilu na spletni trgovini. Pozorni bodite na rok, do katerega je promocijska koda veljavna, saj je po tem času ni več mogoče uporabiti.

 

Prejel/a sem darilni bon za NaturalCosmetics.si. Kaj točno je darilni bon in kako ga lahko uporabim?

Darilni bon je elektronska vrednostna kartica, s katero lahko nakupujete v naši spletni trgovini. V kolkor ni označeno drugače, darilni bon velja 6 mesecev od izdaje bona.

 

Ali lahko za en nakup uporabim večje število darilnih bonov?

Da.

 

Ali lahko darilni bon zamenjam za gotovino?

Menjava darilnega bona za gotovino trenutno žal ni mogoča.

 

Kje lahko poročam o svojih izkušnjah s produkti, ki sem jih naročil/a pri NaturalCosmetics.si?

Na naši spletni trgovini ima vsak izdelek tudi sekcijo za komentarje, kjer lahko izdelek ocenite in v komentarju delite svoje izkušnje z izdelkom. Povratnih informacij bomo zelo veseli tako mi, kot tudi ostali uporabniki naše spletne trgovine!

 

Kam lahko naslovim morebitne pritožbe glede prejetih izdelkov?

V kolikor imate kakršno koli pritožbo glede katerega od izdelkov, ki ste ga naročili prek spletne trgovine NaturalCosmetics.si, Vas prosimo da svojo pritožbo naslovite na info@naturalcosmetics.si. V petih delovnih dneh bomo potrdili prejem pritožbe in Vam posredovali informacije glede nadaljnjega postopka obravnave pritožbe.

 

Ali lahko odstopim od nakupa?

Če si glede nakupa zaradi kakršnega koli razloga premislite, nam lahko to v roku 14 dni od prejema blaga sporočite na info@naturalcosmetics.si. Blago ste nato dolžni v 14 dneh vrniti na lastne stroške, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, skupaj z računom in podatki za transakcijski račun, na katerega Vam bomo vrnili plačilo ko prejmemo vrnjeno blago.